ესეს შეფასება
ქულა
|
აზრის გადმოცემის
და არგუმენტების უნარი
|
გრამატიკა-ლექსიკა
ორთოგრაფია
|
ქულა
|
ნაწერი კარგია
სრულიად პასუხობს დავალებას. აზრი მკაფიო და გასაგებია, მოყვანილია რამდენიმე არგუმენტი.
|
გრამატიკული შეცდომები
რაოდენობა არ აღემატება 3, ლექსიკა არის
მდიდარი და შეცდომები მინიმალურია.
|
5-4
|
|
3-2
|
ნაწერი საშუალო
დონისაა, დავალებას პასუხობს მხოლოდ ზოგადად ან ნაწილობრივ, არგუმენტები ცოტაა ან
საერთოდ არ არის არგუმენტირებული.
|
გრამატიკული შეცდომები რაოდენობა არ აღემატება
6, ლექსიკა არის მარტივი და ერთფეროვანი, შეცდომები არის თვალში საცემი.
|
3-2
|
1
|
ნაწერი არის ძალიან
სუსტი, წერია მოთხოვნის ნახევარი ან მცირე ზომა.
|
გრამატიკული-ლექსიკური-ორთოგრაფიული
შეცდომები დაშვებული თითქმის ყველა წინადადებაში.
|
1
|
0
|
ფურცელი ცარიელია,
ან წერია მარტო მოთხოვნები.
|
ფურცელი არის
ცარიელი ან მცირედ პასუხობს დავალებას.
|
0
|
წაკითხული ტექსტის
გააზრება
ქულა
|
შედეგი
|
10
|
სრულიად ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს, მსჯელობს
, გამოაქვს დასკვნა, დასმულ კითხვებზე პასუხობს არგუმენტირებულად.
|
9
|
ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს, მსჯელობს , ნაწილობრივ
გამოაქვს დასკვნა, პასუხობს დასმულ კითხვებზე.
|
8
|
ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს, მსჯელობს , ნაწილობრივ
გამოაქვს დასკვნა, უჭირს კითხვებზე პასუხის
გაცემა.
|
7
|
ნაწილობრივ
ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს, უჭირს მსჯელობა,
ნაწილობრივ გამოაქვს დასკვნა, უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
6
|
ნაწილობრივ ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს, უჭირს მსჯელობა, ვერ გამოაქვს დასკვნა, ძალიან
უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
5
|
ნაწილობრივ ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს, ვერ მსჯელობა,
ვერ გამოაქვს დასკვნა, ძალიან უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
4
|
ესმის ცალკეული ფრაზები წაკითხული ტექსტის, ვერ მსჯელობა,
ვერ გამოაქვს დასკვნა, ძალიან უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
3
|
ესმის ცალკეული ფრაზები წაკითხული ტექსტის, ვერ მსჯელობა,
ვერ გამოაქვს დასკვნა, დასმულ კითხვებზე ვერ პასუხობს.
|
2
|
წაკითხული ტექსტის შინაარსი არ ესმის.
|
1
|
ვერ კითხულობს ტექსტს.
|
პრეზენტაციის შეფასება
#
|
მოთხოვნა
|
ქულა
|
1
|
პრეზენტაცია პასუხობს თემის სათაურს.
|
1
|
2
|
ფლობს აუდიტორიას.
|
1
|
3
|
თემა არ სცილდება თემის შინაარს
|
1
|
4
|
სწორად პასუხობს კითხვებს
|
1
|
5
|
სწორად აკეთებს ცხოველების კლასიფიკაციას
|
2
|
6
|
სწორ დასკვნას აკეთებს
|
2
|
7
|
მიზნობრივად იყენებს თვალსაჩინოებას.
|
1
|
8
|
აკონტროლებს პრეზენტაციის დროს
|
1
|
შეფასების რუბრიკა
ტექსტთან მუშაობა
1
|
ამოიცნობს პრობლემას და მსჯელობს მის ირგვლივ
|
2
|
2
|
გამოხატავს საკუთარ თვალსაზრისს: საუბრობს ტექსტში გამოთქმულ ჰიპოთეზის შესახებ და იყენებს ვარაუდის გამომხატველ კონსტრუქციებს,
იცავს საკუთარი არგუმენტებით.
|
3
|
3
|
აკეთებს ჩანაწერებს.
|
1
|
4
|
იყენებს სქემებს, დიაგრამებს, აზრობრივ რუქებს იდეების
გასააზრებლად და დასამუშავებლად.
|
1
|
5
|
ამოწერს უცხო სიტყვებს (ქმნის სქოლიოებს), უცნობ ინფორმაციას შემდგომი განმარტებისა და დასამუშავებლად.
|
2
|
6
|
აკავშირებს ტექსტს გარემოსთან.
|
1
|
ესე
1
|
ვრცლად (იგულისხმება
ავტორის შეხედულება, საკუთარი შეხედულება, დასკვნა) მსჯელობს სამივე მითითების შესახებ.
|
3
|
2
|
მსჯელობს თანმიმდევრულად და საკუთარი მოსაზრებებს ამყარებს არგუმენტებით.
|
2
|
3
|
ვლინდება დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი, შეხედულებათა
და შეფასებათა არა შაბლონურობა.
|
1
|
4
|
აზრის ენობრივად (ლექსიკურად) მკაფიოდაა გადმოცემული,
შერჩეულია შეფასების სტილი, სტილისტურად გამართულია.
|
1
|
5
|
დაშვებული სინტაქსური შეცდომა.
|
1
|
6
|
დაშვებულია მორფოლოგიური, ორთოგრაფიული და პუნქტუაციური
შეცდომა.
|
2
|
7
|
დროის ლიმიტი.
|
1
|
პრეზენტაციის შეფასება
1
|
პრეზენტაცია
პასუხობს სათაურს : უჯრედი და მისი ორგანოიდები
|
1
|
2
|
ფლობს
აუდიტორიას
|
1
|
3
|
თემა არ სცილდება
შინაარსის ფარგლებს
|
1
|
4
|
ფლობს
ენობრივ უნარ-ჩვევებს
|
1
|
5
|
ადარებს
ერთმანეთთან უმაღლეს დაწესებულებებს
|
2
|
6
|
ახასიათებს
სასწავლებლებს
|
2
|
7
|
თვალსაჩინოებას
იყენებს მიზნობრივად
|
1
|
8
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий