შეფასების ბარათები


ესეს შეფასება
ქულა
აზრის გადმოცემის და არგუმენტების უნარი
გრამატიკა-ლექსიკა ორთოგრაფია
ქულა


ნაწერი კარგია სრულიად პასუხობს დავალებას. აზრი მკაფიო და გასაგებია, მოყვანილია რამდენიმე არგუმენტი.
გრამატიკული შეცდომები რაოდენობა  არ აღემატება 3, ლექსიკა არის მდიდარი და შეცდომები მინიმალურია.
5-4
3-2
ნაწერი საშუალო დონისაა, დავალებას პასუხობს მხოლოდ ზოგადად ან ნაწილობრივ, არგუმენტები ცოტაა ან საერთოდ არ არის არგუმენტირებული.
გრამატიკული შეცდომები რაოდენობა  არ აღემატება 6, ლექსიკა არის მარტივი და ერთფეროვანი, შეცდომები არის თვალში საცემი.
3-2
1
ნაწერი არის ძალიან სუსტი, წერია მოთხოვნის ნახევარი ან მცირე ზომა.
გრამატიკული-ლექსიკური-ორთოგრაფიული შეცდომები დაშვებული თითქმის ყველა წინადადებაში.
1
0
ფურცელი ცარიელია, ან წერია მარტო მოთხოვნები.
ფურცელი არის ცარიელი ან მცირედ პასუხობს დავალებას.
0


წაკითხული ტექსტის გააზრება
ქულა
შედეგი
10
სრულიად ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს, მსჯელობს , გამოაქვს დასკვნა, დასმულ კითხვებზე პასუხობს არგუმენტირებულად.
9
ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს, მსჯელობს , ნაწილობრივ გამოაქვს დასკვნა, პასუხობს დასმულ კითხვებზე.
8
ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს, მსჯელობს , ნაწილობრივ გამოაქვს დასკვნა,  უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა.
7
 ნაწილობრივ ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს,  უჭირს მსჯელობა, ნაწილობრივ გამოაქვს დასკვნა, უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
6
ნაწილობრივ ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს,  უჭირს მსჯელობა, ვერ გამოაქვს დასკვნა, ძალიან უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
5
ნაწილობრივ ესმის წაკითხული ტექსტის აზრს,  ვერ  მსჯელობა, ვერ გამოაქვს დასკვნა, ძალიან უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
4
ესმის ცალკეული ფრაზები წაკითხული ტექსტის,  ვერ  მსჯელობა, ვერ გამოაქვს დასკვნა, ძალიან უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა.
3
ესმის ცალკეული ფრაზები წაკითხული ტექსტის,  ვერ  მსჯელობა, ვერ გამოაქვს დასკვნა, დასმულ კითხვებზე ვერ პასუხობს.
2
წაკითხული ტექსტის შინაარსი არ ესმის.
1
ვერ კითხულობს ტექსტს.
პრეზენტაციის შეფასება
#
                                                        მოთხოვნა
ქულა
1
პრეზენტაცია პასუხობს თემის სათაურს.
1
2
ფლობს აუდიტორიას.
1
3
თემა არ სცილდება თემის შინაარს
1
4
სწორად პასუხობს კითხვებს
1
5
სწორად აკეთებს ცხოველების კლასიფიკაციას
2
6
სწორ დასკვნას აკეთებს
2
7
მიზნობრივად იყენებს თვალსაჩინოებას.
1
8
აკონტროლებს პრეზენტაციის დროს
1


შეფასების რუბრიკა

ტექსტთან მუშაობა

1
ამოიცნობს პრობლემას  და მსჯელობს მის ირგვლივ
2
2
გამოხატავს საკუთარ თვალსაზრისს: საუბრობს  ტექსტში გამოთქმულ ჰიპოთეზის შესახებ  და იყენებს ვარაუდის გამომხატველ კონსტრუქციებს, იცავს საკუთარი არგუმენტებით.
3
3
აკეთებს ჩანაწერებს.
1
4
იყენებს სქემებს, დიაგრამებს, აზრობრივ რუქებს იდეების გასააზრებლად და დასამუშავებლად.
1
5
ამოწერს უცხო სიტყვებს (ქმნის სქოლიოებს),  უცნობ ინფორმაციას შემდგომი განმარტებისა  და დასამუშავებლად.
2
6
აკავშირებს ტექსტს გარემოსთან.
1

ესე

1
ვრცლად (იგულისხმება ავტორის შეხედულება, საკუთარი შეხედულება, დასკვნა) მსჯელობს სამივე მითითების  შესახებ.
3
2
მსჯელობს თანმიმდევრულად და საკუთარი  მოსაზრებებს ამყარებს არგუმენტებით.
2
3
ვლინდება დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი, შეხედულებათა და შეფასებათა არა შაბლონურობა.
1
4
აზრის ენობრივად (ლექსიკურად) მკაფიოდაა გადმოცემული, შერჩეულია შეფასების სტილი, სტილისტურად გამართულია.
1
5
დაშვებული სინტაქსური შეცდომა.
1
6
დაშვებულია მორფოლოგიური, ორთოგრაფიული და პუნქტუაციური შეცდომა.
2
7
დროის ლიმიტი.
1


პრეზენტაციის შეფასება

1
პრეზენტაცია  პასუხობს  სათაურს :  უჯრედი და მისი ორგანოიდები
1
2
ფლობს აუდიტორიას
1
3
თემა არ სცილდება     შინაარსის   ფარგლებს
1
4
ფლობს ენობრივ უნარ-ჩვევებს
1
5
ადარებს ერთმანეთთან  უმაღლეს დაწესებულებებს
2
6
ახასიათებს სასწავლებლებს
2
7
თვალსაჩინოებას იყენებს მიზნობრივად
1
8
იცავს დროის ლიმიტს
1




Комментариев нет:

Отправить комментарий